Dish Network kan prale af en imponerende klientel af mere end ni millioner månedlige abonnenter. Betydeligt, selv om de kun den næststørste distributør af satellit-tv-tjeneste, de har været stemte #1 i kundeservice af J.D. Power and Associates. Mens hver enkelt virksomhed har, af nødvendighed, en anden forretningsplan, vil en grundig kig på nogle af de ting Dish Network har gjort for at være vellykket give et par principper, der vil hjælpe din lille virksomhed til at lykkes.
ECHO-stjernede ejer Dish Network, og de er i øjeblikket i forhandlinger med en af deres kanaludbydere, fordi provideren er krævende en højere pr-pakke, pr. bruger gebyr hver måned. Efterspørgslen, repræsenterer selvom en stigning på kun et par øre pr. bruger, millioner af dollars på kort og lang sigt for parabol. Jeg præsentere konflikten her for at vise Parabols forpligtelse til at minimere omkostningerne. Snarere end blot væltning og at acceptere gebyret stigning, er parabol nettet viser til deres kunder, deres forpligtelse til at yde deres tjenester til de lavest mulige omkostninger. For enhver virksomhed at være vellykket, og jeg antager der er målet for dit hjem virksomhed, må den bringe i flere indtægter end det skaller. At være flittig i kæmper for at minimere dine egne omkostninger vil gå en lang vej at slutningen.
MÃ¥ske grunden til du startet din egen virksomhed var fordi du trængte den autonomi, der fulgte i sagens natur med “være din egen chef.” MÃ¥ske det ikke tage lang tid at indse, at absolut frihed er svært at komme med. Medmindre du de rÃ¥varer, forfine dem, skabe en gængs god og sælge det fuldstændigt pÃ¥ dine egne, dine forretningsbeslutninger er begrænset noget af andre. Dish Network tager problemet med gebyr stigning repræsenterer deres engagement til at bevare nogle af denne selvstændighed, vi alle ønsker for vores virksomheder. Selv hvis du ikke kan indstille priserne, kan du sikkert forhandle dem. Medmindre du er helt sikker pÃ¥ at fÃ¥r du den bedste deal muligt pÃ¥ de materialer du købe, foretage et telefonopkald og snakke med nogen om det. I sidste ende pÃ¥virker producentens forhold med dig, forbrugeren, deres bundlinje.
En af de største bekymringer parabol nettet står over for i det nye årtusinde var, hvordan man fortsætte med at give deres prisvindende kundeservice serviceomkostning effektivt. Kundeservice blev udført helt over telefon til en pris af $5 til $15 hvert opkald. Parabol kiggede til teknologi, der giver yderligere spillesteder hvor service kundeinteraktioner kunne spille sig ud. Det har ført til løsninger, der ville være til rådighed gennem kundens satellitmodtager derhjemme og online løsninger, hvor kunden kan se og foretage ændringer til deres konto uden at kræve tjenestegrene af en medarbejder, hvilket giver den samme kunde tjenesten mens der skæres ned på omkostningerne. Den lektie, der skal læres fra dette eksempel er at teknologi, når gennemføres korrekt, kan spare omkostninger og øge effektiviteten, som vi er i stand til at levere tjenester til vores kunder.
Omfanget af arbejde, der kræves til at producere og integrere Dish Network ny kunde serviceløsninger er forvirrende. Nu overveje at de planlægges og de teknologiske ændringer til deres kunde serviceproces i mindre end fem måneder. Hjem business princippet at lære af det er hastighed er en nødvendighed, ikke en luksus. For at konkurrere med dine konkurrenter, skal du angive den samme vare på en højere kvalitet, hurtigere hastighed eller lavere pris. Hvilke ændringer skal du gøre for at strømline din virksomhed? Er der noget, du gør nu, hvor du kunne undvære? Med alle midler, vejer dine muligheder grundigt og træffe en beslutning, du føler dig tryg med. Men når beslutningen er truffet, bevæge sig på. Dine kunder vil værdsætte din beslutsomhed og innovation.
Dish Network er en blomstrende forretning, skyldes i vid udstrækning til den måde de analysere og udføre deres forretningsstrategi. Ved hjælp af lig skøn, innovation og beslutsomhed kunne styrke din virksomhed.